torsdag 4 februari 2010

storbesök....


Jag vaknade igår och hade det så himla tråkigt i det här sk*t vädret, ska det aldrig ta slut..iallafall när jag tänker som mest va jag o cubanita ska göra så ringer min kära syster Hund. Det visade sig att hon hade det minst lika tråkigt så då bestämde vi oss för att träffas, hon och lilla "Mini Mo" skulle komma till förorten...det blev iallafall en lyckad dag till slut trots ovädret :)






Idag vaknade jag med en dunderförkylning, super täppt och ont i halsen...usch men det va bara att gå upp endå nu när man har barn, hade det varit förr så hade jag nog legat kvar i sängen hela dagen...va hos banläkaren idag oxå, allt såg jätte bra ut, lillan växer o växer, hela 57cm och väger 5700g...ne nu ska jag se vart cubansambon har tagit vägen jag börjar bli hungrig.....

1 kommentar:

  1. Hej lilla gumman!!!
    Inte kul att va sjuk, här är det också förkylda barn!!

    Lots of love

    SvaraRadera